utorok 13. augusta 2013

BioBeauty na golfovom turnaji II.

Ahojte krásky :)

Je za nami náročný víkend. Ako som Vám spomínala - boli sme opäť na golfovom turnaji v Skalici.

Keďže som chcela, aby sme nemali len taký "pseudostánok" bolo to trošku náročnejšie, ale myslím, že to stálo za to :)

V piatok poobede som začala s balením - vzali sme asi polovicu obchodu vrátane vitrín. V sobotu ráno sme vyrazili, na obed sme všetko rozložili, dali si mojitko a už sa len usmievali na hostí. Trošku bolo chladno, ale lepšie ako keby sme sa tam mali uvariť na ostrom slnku.

Naša kozmetika mala  úspech, čomu sa veľmi tešíme. Veľmi príjemne nám bolo. Pár dámam sme spravili nechtíky s naším setom pre krásne a zdravé nechty. Samozrejme, najviac nadšení boli ľudia z našich mydielok :) Rozvoniavali na diaľku. Balíčky boli tiež krásne a páčili sa. Tak ma to tak hrialo pri srdiečku :)

Prišli sme naspäť až v noci a priznám sa až teraz - v utorok ráno - vyzerá predajňa tak ako má :) Kým som všetko dala do pôvodného stavu trošku mi to trvalo..Ale stálo to za to!

Bolo toľko ľudí, že sme sa vôbec nedostali k tomu aby sme konečne vyskúšali odpaľ, ale tak možno raz... :)

Ešte Vám pridávam zopár fotiek, aby ste mali predstavu ako to tam vyzeralo.

PS. 1 Nezabudnite na našu GA :)
PS.2  Nový blog týždňa pripravujem :)

A aký ste mali víkend Vy?

Prajem Vám krásny deň!

vzorečky, testery

moje milované mydielka

opäť vzorečky

naše nové polokošele - spredu a zozadu :) neviem či to prečítate, ale je tam zozadu - ....Po čom ženy túžia.... na pánskej polokošeli to vyzerá zaujímavo :)


v nasadení :)

moja najobľúbenejšia :))


vítame Vás :)




4 komentárov:

Lizzy povedal(a)...

muselo to byť super! :)

Hore nohami - Dolu hlavou povedal(a)...

Ach, vyzerá to tam krásne. Je vidno, že keď sa chce, tak aj uprostred "divočiny" sa dá vytvoriť krásne miesto na oddych. Verím, že dámy si to poriadne vychutnali a o vašej skvelej kozmetike porozprávajú všetkým známym :)

Prajem veľa úspechov
S pozdravom Zuzka
www.sueandcolours.blogspot.com

Unknown povedal(a)...

Ďakujeme Zuzka :) no priateľ nebol nadšený mojou predstavou - lebo vedel čo obnáša rozloženie a zloženie vitrín z IKEA :) Ale nakoniec to zvládol a páčilo sa aj jemu :) Presne o to sme sa snažili, aby si u nás ľudia oddýchli a načerpali dobrú náladu :) myslím, že sa nám to aj celkom podarilo..

Natálka - Little Gem povedal(a)...

to vypadá hezky! takový stánek zaujme už na první pohled :)

Zverejnenie komentára

Ďakujem za prečítanie príspevku, za všetky komentáre, postrehy, nápady, inšpirácie :) Váš komentár pribudne ihneď po prečítaní, aby sa nestalo, že mi nejaký ujde :))