štvrtok 15. augusta 2013

štvrtok v práci :)

Ahojte :)

Mám rada štvrtky - lebo je to blízko k víkendu :)  A dnešok ma naozaj veľmi baví. Na FB na našej stránke som pridala myslím včera foto nových vzoriek novej značky ktorú budeme mať v ponuke. Dnešok som si vyhradila na preštudovanie jednotlivých výrobkov a snažím sa vybrať vône. No a to je trošku problém :)

V ponuke mám tieto: 
oliva + levanduľa - francúzska klasika
figa - zaujímaví vôňa, trošku netypická
more - svieža - ale nevoní ako WC osviežovač :)
čerešňový kvet - pripomína mi vôňu detských žuvačiek
verbena - svieža, trošku akoby citruosvá
ruža - opäť klasická vôňa

Ešte je na výber grapefruit, fialka a pomaranč - ale tie pribudnú až neskôr...

Nechcela som vziať všetky vône, ale neviem sa rozhodnúť...ak by ste mi chceli poradiť, budem len rada :)) Môžete mi do komentu napísať, ktorú vôňu uprednostňujete :) Možno sa mi tak podarí zúžiť výber :)))

Inak - poteším Vás -  budem objednávať aj mini verzie sprcháčov, telových mliečok a krémov na ruky - takže sa bude mať čo testovať :)

Pridávam pár fotiek  ako to u mňa teraz vyzerá :)

Krásny dník baby :)

PS. ďakujem Vám za krásnu účasť v GA :) Teším sa a pripomínam, že žrebujeme už v septembriii :)



4 komentárov:

Ela z aboutcosmetics.eu povedal(a)...

Za mňa by som vybrala ako klasiku verbenu a potom figu ako takú zaujímavosť. Musí to byť skvelé mať okolo seba toľko voňavých výrobkov;)

Dada povedal(a)...

Za figu lobujem aj ja, znie to zaujímavo! :P A ja mám rada aj také žuvačkové vône, takže možno aj tá čerešňa... A strašne ľúbim grepy, takže... Takže je to skutočne ťažký výber! :D

Unknown povedal(a)...

Ja by som jednoznačne vybrala oliva + levanduľa a potom ešte verbena :) pomaranč by mohol,byť tiež super, no neviem je to ťažké vybrať si... :) ...to musel byť úžasný voňavý štvrtok

Suzzie povedal(a)...

ja som za vôňu ruže :)

Zverejnenie komentára

Ďakujem za prečítanie príspevku, za všetky komentáre, postrehy, nápady, inšpirácie :) Váš komentár pribudne ihneď po prečítaní, aby sa nestalo, že mi nejaký ujde :))