streda 21. augusta 2013

Veľmi milý blog :)

Ahojte krásky :)


Dnes by som Vám rada predstavila blog jednej mladej a veľmi šikovnej dámy. 


Dada Baroková, zdroj: www.trojveršie.sk



Volá  sa Dada Baroková a poviem Vám, jej blog si zamilujete, pretože ona ho miluje tiež a je to cítiť z každého príspevku :)

Veselá 23-ročná študentka marketing-manažmentu, ktorá hľadá radosť v maličkostiach, ulietava na ázijskej kultúre, lolitách :) a písaní. 

Obyčajne neobyčajné - neobyčajno-obyčajné dievča - ako sa sama charakterizuje. 

Viac si o nej môžete prečítať tu - o blogerke







Odkaz na jej celý  blog nájdete tu 



Na jej blogu som našla veľa milých príspevkov. 

A úprimne, podľa mňa takto nejako by mal blog vyzerať - teda, pokiaľ ho píšete ako svoj denník, ak blogovaním žijete... :)
Samozrejme, každý sa venuje na svojom blogu niečomu inému - niekto je zameraný na módu niekto na inšpirácie, na kozmetiku, recenzie, fotografiu, cestovanie - každý má svoj rukopis. A teda nedá sa povedať, čo je správne, čo nie..Každý sme individualita...
Len som chcela konštatovať, že pri slove blog - aktuálne ma teraz ako prvé napadne práve jej Trojveršie :) 

Poďme ale konkrétne k blogu. 

Jej denník - radosti všedných dní čítam veľmi rada. Je to zvláštne, lebo sa s Dadou osobne nepoznám, ale píše tak, že keď si čítam tie riadky v príspevkoch , mám pocit akoby sme boli kamošky :)   
Ja viem, že je to zvláštne, ale začítajte sa do niektorého jej denníka a pochopíte čo myslím :) 

A inak má krásneho psíka :) V denníkoch je pár fotiek :)

Čo ma ďalej zaujalo a možno by som povedala, že sa do toho skúsim pustiť je projekt 

Je to projekt, s ktorým prišiel jeden bloger - Michael Green pred pár rokmi a má to úspech.
 V podstate ide o niečo ako novoročné predsavzatia ale trošku inak :) 
Vtip je v tom, že si spíšete 101 cieľov, snov, motivácií a postupne si ich plníte a máte na to presne 1001 dní - čiže dostatok času na realizáciu a splnenie :)
zdroj www.trojversie.sk

Najlepšie je ak si ich aj zverejníte na svojom blogu a postupne si z nich odškrtávate tie splnené :) 

Páči sa mi to a priznám sa - už mám zopár cieľov napísaných :) Ale len tak pre seba..

Tu nájdete príspevok, kde je napísané trošku viac :)



Poznáte Blogovú abecedu? Ja už áno, vďaka projektu, v ktorom je zapojená aj Dada :)

Viac sa dočítate v jej príspevku
zdroj www.trojversie.sk

Ako som v úvode písala, Dada sa venuje  písaniu.  
Nie len na písaniu blogových príspevkov :) ale aj poviedkam :) 

Tu je niečo z jej tvorby  


A keďže tiež veľmi rada čítam (keby tak ešte bolo viacej času na čítanie, bolo by to úplne dokonalé :) ) potešili ma aj recenzie na knižky, ktoré čítala...



Tu je ešte pár odkazov na zaujímavé príspevky :)



Príjemné objavovanie blogu a čítanie :)

Ďakujem, Dada,  že som mohla napísať príspevok :) 

Krásny deň Vám prajem...

Vaša B. 




3 komentárov:

Bella povedal(a)...

Jdu se podívat, díky za tip :-)

World By Bella

Dada povedal(a)...

Ďakujem krásne za toľko milých slov! <3

Barbora povedal(a)...

Začínaš byť slávna! :D

Zverejnenie komentára

Ďakujem za prečítanie príspevku, za všetky komentáre, postrehy, nápady, inšpirácie :) Váš komentár pribudne ihneď po prečítaní, aby sa nestalo, že mi nejaký ujde :))