nedeľa 2. novembra 2014

Vyhodnotenie GA :)

Ahojte krásky, ja viem, mám deň meškanie s vyhodnotením GA..Snáď mi  prepáčite.

Vyberala som náhodne žrebovaním, keďže Vás bolo len 11, tak sa to dalo zvládnuť. Vyšiel mi komentár v poradí siedmy, ktorý napísala Pampeliška :) Ktorej týmto blahoželám a zasielam jej knižku + voňavé prekvapko z nášho eshopu :)

Budem ťa kontaktovať emailom, ktorý si uviedla v komentári..

Všetkým sa Vám chcem poďakovať za  milé postrehy a tipy na inšpirácie , rada som si prečítala :)

Ja sa idem vrátiť k práci, a ak budem vládať, trošku možno preberiem aj dnes zo štátnicových otázok.

Prajem krásny nedeľný večer!

Bozkávam, Baška

2 komentárov:

saveonbeauty povedal(a)...

Blahoželám! ;)

Pampeliska povedal(a)...

Výhra dorazila. Už sa z nej vytešujem. Ďakujem za šťastnú ruku. Krémik sa u mňa nestratí, len sa bojím, či ho niekedy otvorím, keďže je taký roztomilý :) A knižka - len čo dočítam rozčítanú vrhnem sa na Madam a ideme sa vzdelávať :)

Zverejnenie komentára

Ďakujem za prečítanie príspevku, za všetky komentáre, postrehy, nápady, inšpirácie :) Váš komentár pribudne ihneď po prečítaní, aby sa nestalo, že mi nejaký ujde :))