piatok 19. júla 2013

Nové darčekové balenia - natural :)

Ahojte milé dámy :)

Rada by som Vás inšpirovala, ako sa dá krásne a najmä originálne zabaliť darček.

Vzhľadom na to, že u nás v obchodíku máme len prírodnú kozmetiku, dávam si záležať aj na tom, aby darčekové balenia korešpondovali s výrobkami - čiže používame  najmä prírodné balenia.
Veľmi dlho som hľadala papierové krabičky, ktoré by sa nám páčili, boli jednoduché ale pritom pekné. A našla som :)

Dnes ráno nám prišli :)

Samozrejme ako vždy, nevydržala som a hneď vzniklo niekoľko balíčkov na ukážku :)




 Skvelé na krabičkách je, že sa ešte dajú ozdobiť, mám pár nápadov, ktoré sa chystám zrealizovať. Ak sa to podarí, tak si bude možné vybrať z originálnych darčekových krabičiek v štýle vintage  a darovať naozaj originálny darček.
Krabičky nie sú veľmi veľké - také akurát na menší milý darček, v rozmere asi 18x12 cm a 10x12 cm..


    Sú  vyrobené z recyklovaného kartónu, a na viac použití - čiže nie len ako darček, ale aj neskôr si tam môžete uložiť svoje obľúbené "vecičky" šperky, "šminky"...


Páčia sa Vám originálne zabalené darčeky? Ako by ste ozdobili vy svoju krabičku v ktorej by ste chceli darovať niekomu drobnosť? Už ste niekedy niekomu darovali niečo vlastnoručne vyrobené?

Tešíme sa na Vaše nápady :)

Krásny deň Vám želám :)

B.

3 komentárov:

Unknown povedal(a)...

Takéto krabičky sú roztomilé a vôbec nemusia byť veľké - už som neraz dostala takúto podobnú krabičku väčšinu s mydielkom a nejakým olejčekom, všetko v mini baleniach, ale je to pekné a skutočne to poteší ... :) Niekedy som darovávala vyrobené krabičky a zdobené servítkovou technikou, avšak treba na to čas nejde to zo dna na deň... :) Páči sa mi že aj balenia používate prírodné, tiež vaše darčekové košíky, ktoré sú pekne naaranžované sa mi páčia. :)

Unknown povedal(a)...

Teší ma, že sa páčia. Servítkovú techniku som skúšala aj ja, minulé vianoce odomňa pár najbližších dostalo krabičku na čaje takto ozdobenú. A to máte teda pravdu, nejde to zo dňa na deň, ešte na štedrý deň som dokončovala :)) Možno niekde nájdem foto a môžem pripraviť postup a zverejniť tu :)

Unknown povedal(a)...

Naozaj sú úžasné, aj škatuľky aj mydielka ^_^
Jeeej, servítkovú metódu som skúšala aj ja, veľmi ma baví tvorenie, aj keď teraz mi naň nezostáva veľa času :(

P.S. ak nájdete tie fotečky výtvorov, tak ich šupnite na tento blog, myslím, že by sa sem celkom hodili, a určite si ich veľmi radi pozrú aj ostatí ;))
Lienka

Zverejnenie komentára

Ďakujem za prečítanie príspevku, za všetky komentáre, postrehy, nápady, inšpirácie :) Váš komentár pribudne ihneď po prečítaní, aby sa nestalo, že mi nejaký ujde :))