piatok 30. augusta 2013

piatkový večer v znamení papučovej kultúry :D

Ahojte kočky :)

Hlásim sa Vám trošku až po pár dňoch, ale povinnosti žiaľ nepustia...

Dnes len tak stručne, chcela som Vás hlavne pozdraviť a poďakovať sa :) Máme cez 2000  videní na blogu, to som fakt nečakala za taký krátky čas ..wow..Jedno veľké ďakujem patrí Vám :)

Aký ste mali dník? U mňa veľmi pracovný , ale nevadí, nie je každý deň nedeľa :D

Dnes večer mi prišla strašne milá správa, a očakávam v obchodíku návštevu  v pondelok z ďaleka a veľmi sa teším :) Určite Vám potom napíšem čo a ako :) a možno nie len ja :))

Ako trávite piatkový večer? Alebo možno skôr bude vhodnejšia otázka, keď si tento príspevok budete čítať zajtra - ako ste trávili piatkový večer? :)

Ja som dnes v schránke mala IKEA katalóg, takže môj večer je v znamení listovania v ňom :) Spravila som si medovkový čajík a listujem si :) A popritom trošku pracujem...Papučová kultúra to istí :)))


Zajtra ráno opäť pracujeme, pripravujem darčekové balíčky na ďalší golfový turnaj (už posledný túto sezónuu), takže sa môžem realizovať :))

Prajem Vám krásny víkend :)

A nezabudnite,  v nedeľu žrebujem GA :)

Baška :)


1 komentárov:

Suzzie povedal(a)...

Tak príjemmý strávený deň :) ja som mala piatkovy večer v znamení cestovania vlakmi :( :D

Zverejnenie komentára

Ďakujem za prečítanie príspevku, za všetky komentáre, postrehy, nápady, inšpirácie :) Váš komentár pribudne ihneď po prečítaní, aby sa nestalo, že mi nejaký ujde :))