štvrtok 5. septembra 2013

Ahojte moje milé :)

Po pár dňoch opäť tu. Trošku pracovné povinnosti, ale myslím, že chápete, tie ktoré pracujete, viete o čom hovorím a tie, ktorým už začala škola, tak vlastne tiež :)


V každom prípade budem sa snažiť aspoň pár dní do týždňa venovať blogu..Asi ale budem nútená urobiť zopár zmien...Predsalen mi začína  škola o cca dva týždne a priznám sa mám trošku z toho obavy, čo a ako..ako budem stíhať..Nerada robím veci menej ako na 100% a bohužiaľ, keď je toho veľa naraz, niekedy to proste nejde ...
Ešte presne neviem aké zmeny, ale hlavne sa chcem riadiť mojím heslom - kvalita nad kvantitou :)

Nerada by som sem každý týždeň "nasilu" pridala niekoľko X príspevkov..Ono totiž to je cítiť z toho príspevku a ruku na srdce, ktorá z Vás rada číta príspevky, ktoré sú napísané z nutnosti, na rýchlo a v podstate bez obsahu..?


 Rozmýšľala som nad niečím takým ako "...čo mi vyčarilo úsmev na tvári" :)
Vždy by som Vám zhrnula za nejaký čas čo sa mi podarilo, čo nové chystám v obchodíku, čo sa mi páčilo u Vás na blogoch, alebo tak celkovo čo som niekde videla, počula, cítila...Niečo, čo mi spravilo radosť a myslím si, že by ste o tom mali vedieť, aby to prípadne mohlo spraviť radosť aj Vám :)
Ale myslím, že pre nás všetky je blog skôr oddychom a relaxom, takže vlastne, vždy keď pribudne príspevok, tak to bude z pohodlia, s dobrou náladou, jemnej únavy z celého dňa ale pocitom zadosťučinenia, že "makala som celý deň, teraz sa môžem za odmenu odreagovať písaním" :)

Inak tento týždeň už mám tri - štyri veci,čo mi skutočne spravili úsmev na tvári veľký, od ucha k uchu :) a to je len štvrtok :)

Už pomaly pôjdem domov z práce..Dnes si dám vaňu a chvíľku budem relaxovať, polovička moja drahá vraj má nejaký dobrý film, tak si spravíme filmový večer,  teším sa :)


A ako sa máte tieto dni Vy, moje milé? Ako je prvé dni v škole? Aký spôsob relau uprednosťňujete ?
Napíšte mi, rada si prečítam :)

Krásny večer Vám ešte prajem !

Baška :-)










0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za prečítanie príspevku, za všetky komentáre, postrehy, nápady, inšpirácie :) Váš komentár pribudne ihneď po prečítaní, aby sa nestalo, že mi nejaký ujde :))