štvrtok 19. septembra 2013

:)

Ahojte moje milé,

Ako sa máte? Dúfam, že sa Vám všetkým darí  :)

U nás je to trošku hektické posledné dni.  Máme nejaké novinky :) Niektoré ste už mohli vzhliadnuť na našom FB a už aj v ponuke na eshope :)

Jedná sa o novú vôňu z radu SPA Mineral Beauty System - zelený čaj :) Je veľmi príjemná a myslím si, že si nájde svojich obľúbencov :) No to už nechám na zákazníkov :)


Podľa výrobcu sa môžeme v krátkej dobe tešiť aj na ďalšie novinky, ale to nabudúce :)))

Pamätáte sa na súťaž na FB pre fanúšikov? Zapojiť sa dalo tak, že mi napíšete čo Vám na BioBeauty vadí, chýba, čo by ste zmenili alebo naopak, čo Vás oslovilo a čo Vám vyhovuje...

Za všetky mailiky Vám veľmi pekne ďakujem. Prečítala som si všetky, niekoľkokrát :)

Veľmi ma potešili  :) Naozaj si veľmi vážim všetky Vaše slová, ktoré nás pozitívne hodnotili.  Je to krásny pocit, že sa mi vracia tá energia a láska, ktorú sa snažím vkladať do práce :)

Zároveň ďakujem aj za kritiku.
Veľmi som uvítala, že ste napísali čo ste si všimli, že by sa ešte dalo vylepšiť. Človek sa stále učí, a vždy je čo zlepšovať :) A aj keď z môjho pohľadu by sa mohlo zdať, že všetko je TIP TOP, iní ľudia to môžu vnímať úplne inak..A o tom to je..BioBeauty je moja srdcovka, to nepopieram :) Moja snaha je najmä dosiahnuť to, že sa na nás môžete vždy spoľahnúť - že nebudete mať pocit, že neexistujeme pre zákazníkov, alebo že sa nevenujeme Vašej objednávke, alebo že Vám bude zaslané niečo, čo nezodpovedá kvalite, ktorá bola udávaná pri popise...
Sú to presne tie veci, ktoré robia rozdiel medzi eshopom a ESHOPOM - ak viete čo myslím....
V žiadnom prípade sa nechcem dotknúť niekoho - nejakého konkrétneho eshopu - každý robí ako vie a ako môže...A keď už viem o čom to je, držím palce každému, kto sa do niečoho takéhoto pustí..

Ja som len chcela docieliť to, že v našom eshope sa budete cítiť bezpečne, s garanciou kvality, porozumenia, a napriek tomu, že máme len jednu predajničku (dúfam, že zatiaľ) , chcela som Vám priblížiť BioBeauty tak, aby ste mali trošku pocit ako v kamennom obchodíku, aj keď ste z ďaleka..To sú moje, resp. naše priority...A aj naďalej sa budem snažiť aby to tak vždy bolo... :)

Z Vašich postrehov, ktoré ste napísali, že by sa dali vylepšiť som si zobrala naozaj veľa.

Zhrniem to v niekoľkých bodoch:

- uvítali by ste členenie produktov aj podľa typu starostlivosti - nie len podľa výrobcov
- chýba Vám čokoládová vôňa v ponuke :)
- chýbajú Vám v našej ponuke krémy na ruky Figs and Rouge :)
- taktiež by ste uvítali poštovné zdarma nad určitú sumu objednávky
- poštovné do ČR je vysoké
- chýba Vám dekoratívna kozmetika
- obchodík nemáme na východe SR

Toto som len zhrnula Vaše námety...

A moje vyjadrenia k jednotlivým bodom:

- poštovné do ČR sme už čiastočne poriešili - pri platbe vopred sa dá zásielka zaslať už od 2,9 € (do 100g), cena sa potom zvyšuje ak je zásielka do 500g, a do 1000g - ja viem, že možno sa to zdá málo, ale veľkú časť produktov máme do tejto hmotnosti...Len pre porovnanie - predtým bolo poštovné do 5 kg jednotné za 11,90 € - čiže by bolo jedno či si objednáte krémik, ktorý váži len 50g....To len ako príklad uvádzam.. :)
- čoko vôňa láka aj mňa a ak sa vyskytne v ponuke určite ju zaradíme :) Priznám sa, že ešte cielene som ju nehľadala , ale možno sa popozerám po niečom :)
- krémiky na ruky zn. Figs & Rouge - priznám sa, nemala som v pláne, ale ak Vám to urobí radosť :) Naskladníme ich do Vianoc :)
- dekoratívku stále hľadám..a pri hľadaní som dostala jeden nápad, práve dnes :) Nemôžem Vám prezradiť, ale ak by to vyšlo, myslím, že sa máte na čo tešiť :))
- poštovné zdarma pri určitej sume - treba sledovať náš FB a neunikne Vám prípadná akcia na poštovné :) Poštovné sme sa ale naozaj pokúšali nájsť najnižšie - kuriér UPS až ku Vám domov, doručenie nasledujúci deň po odoslaní od nás -  od 2,9 € (pri platbe vopred) sa Vám zdá veľmi vysoké? Úprimne mi  ale povedzte baby...Mne sa to zdalo doteraz celkom fajn :(
- ďalší obchodík momentálne neplánujeme, ale spolupracujeme so salónmi krásy a predajňami, takže ak sa dohodneme na nejakej spoluprácí aj mimo západného Slovenska, dám Vám vedieť.  Prípadne ak  by ste mali tip, môžete ma kontaktovať a uvidím čo sa s tým bude dať urobiť :)
- kategorizácia ponuky produktov - hneď ako bude trošku viac času sa do toho pustím, aby ste to mali prehľadnejšie na eshope :) sľubujem :)


Tak Vám prajem ešte krásny večer, idem trošku relaxovať :) Asi na mňa lezie chrípka :( Tak sa idem liečiť, keďže nám v PK zajtra začína VINOBRANIE :)
Keď sme už pri tom vinobraní - chystáte sa? :) Ja sa najviac teším na kačku a lokše :)))))

Pozdravujem :)

Baška



3 komentárov:

Lucia povedal(a)...

Ahoj Baška,podla mna poštovne vobec nie je vysoke,UPS je prave z tych drahších a toto je fajn cena :))
velmi pekný článok,vidieť,že "to" robíš s láskou

Dada povedal(a)...

Aj mne sa cena poštovného zdá super, no človek je akosi zvyknutý na to poštovné zdarma pri nákupe nad istú sumu, lebo mu ju ponúknu pri väčšine eshopv - hoci, po pravde, väčšinou je nadstavená tak vysoko, že nad ňu aj tak nenakúpim. :D

Ja sa inak nemám bohvieako dobre, začal ma bolieť zub a hoci som veeeeeeľmi dúfala, že to prosto prejde, bolesť sa skôr stupňuje... :'( Tebe ale prajem krásne vinobranie - ja mám najradšej také tie dlhééé pelendreky (a možno preto mám potom boľavé zuby, lebo papám moc sladké :D).

Unknown povedal(a)...

ďakujem baby za komentáre :) Sľubujem, že budú rôzne akcie z času na čas, kedy poštovné bude grátis :) vždy Vám dám vedieť - všemožne - blog, FB, aby ste nepremeškali :) A inak stále je možnosť objednať cez eshop a nechať si osobný odber v predajni v PK alebo na odbernom mieste v BA..Zatiaľ aspoň takto, uvidíme či sa nám podarí rozšíriť odberné miesta aj inde na SVK...Je tam akurát potrebná platba vopred..Ale ceny na eshope su nižšie ako v predajni, takže myslím, že je to fér..

Zverejnenie komentára

Ďakujem za prečítanie príspevku, za všetky komentáre, postrehy, nápady, inšpirácie :) Váš komentár pribudne ihneď po prečítaní, aby sa nestalo, že mi nejaký ujde :))