pondelok 10. februára 2014

čo je u nás nové :)

Ahojte krásky :)

Tak som konečne doskúškovala, kameň zo srdca mi padol. Viaceré z Vás asi vedia čo myslím :)

Bol to náročný mesiac, tak som rada, že je za mnou.  Teším sa, že budem mať čas si prečítať knižku, časopis, Vaše príspevky, pozrieť si pár filmov, na ktoré sa veľmi teším.
Povedala som si, že si doprajem trošku oddychu pred tým ako sa pustím do písania diplomovky. Aspoň pár dní :) Teda oddychu myslím od skrípt a  kníh, pracovne mám toho pred sebou celkom dosť, ale to sa teším.  Konečne aspoň nejaký čas nemusím deliť svoj čas medzi prácu, ktorú milujem a školu, ktorú milujem trochu menej :) Ale už to nejako dobojujem, v poslednom ročníku sa nevzdám!

Ako ste si možno všimli, za posledných pár týždňov nám pribudli nejaké novinky. Veľmi sa teším, že na Slovensku sa začala vyrábať taká skvelá kozmetika ako SOAPHORIA istotne je! Prechádzam si ich celú ponuku, pemýšlam čo všetko zaradíme do ponuky ku nám.
Mimochodom, poznali ste túto značku predtým ako sme ju zaradili do ponuky? Aké s ňou máte skúsenosti?

Ďalšia novinka, z ktorej sa teším sú náramky Cruciani :) Tie myslím netreba predstavovať :) Žiaľ v ponuke na eshope samostatne nebudú /pravidlá nepustia/ ale je možné ich získať ako darček + určite spravíme nejakú súťaž :) Na predajni v PK sa zakúpiť dajú. Zatiaľ máme celú kolekciu farieb Srdce a Nekonečno. Tak ak to nemáte ďaleko, kľudne sa zastavte :)


My už aj s priateľom nosíme :) Najprv protestoval, ale ako si ho dal na ruku, tak odvtedy ho stále nosí :) Vybrali sme si schválne rovnaký vzor Nekonečno, na znak, že sa nekonečne máme radi :) Je mi jasné, že pre pánov to moc asi nie je, ale nájdu sa aj výnimky :) Môj drahý má veľmi rád symboliku, takže keď som mu vysvetlila, že každý znak má svoj význam, tak sa mu to zapáčilo :)

Najbližšie dni plánujem trošku pomôcť sestre so salónom.  Zajtra pôjdeme fotiť priestory, trošičku sa jej snažím pomôcť s dizajnom, prezentáciou a tak uvidíme, či sa nám to podarí :) Teším sa na to, je to trošku niečo nové pre mňa, taká menšia výzva :)
Keď o tom hovorím, kočky, ktoré ste z BA a okolia a mali by ste záujem o spoluprácu so sestrinym  salónom, tak mi určite napíšte! Moja Betka je kozmetička a naozaj skvelá vizážistka..Máme pár nápadov, takže ak by ste niektorá mala záujem dozvedieť sa viac, som tu pre Vás. Môžete kľudne písať na biobeauty@biobeauty.sk

Prajem Vám krásny deň!

Napíšte mi čo máte nové :)

Baška


3 komentárov:

saveonbeauty povedal(a)...

S kozmetikou SOAPHORIA som sa /aspoň virtuálne :)/ zoznámila pár dní predtým, ako ste ju zaradili do ponuky, vďaka Katkinmu blogu. A určite ju chcem vyskúšať. A teda čo sa náramkov týka, možno som divná, ale ja som o nich prvýkrát počula teraz, ako ste ich zaradili ako darček k objednávke! :DDD Inak blahoželám k ukončeniu skúškového, tú úľavu si dodnes pamätám! :D

beastlovesbeauty povedal(a)...

Gratulujem, ja už mám tiež po skúškach a o pár mesiacov už definitívne aj po škole :D Myslím, že o Soaphoria som predtým nepočula, ale to ich karamelové telové suflé vyzerá viac než dobre :) Betke držím palce so salónom :)

Unknown povedal(a)...

SOAPHORIA, SOAPHORIA, cista provokacia :D vyzera uzasne!!!

Zverejnenie komentára

Ďakujem za prečítanie príspevku, za všetky komentáre, postrehy, nápady, inšpirácie :) Váš komentár pribudne ihneď po prečítaní, aby sa nestalo, že mi nejaký ujde :))